Bereikbaarheid:

- St.Jorisstraat 62, 8870 Izegem

- Telefoon:  051/ 337 610

- dienstencentrum@deleest.be

- parking met 200 parkingplaatsen waarvan een deel voor mensen met een beperking

- Belbus: de halte in ee sint Jorisstraat is heel dichtbij

- per fiets: we bevinden ons op de knooppuntenroute Leiestreek West tussen de knooppunten 13 en 15

Openingsuren

 

- balie en receptie: iedere werkdag van 8.30 uur tot 12.15 uur en van 13.30 uur tot 16.30 uur

- Ontmoetingsruimte: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 8.30 tot 17 uur en op woensdag van 8.30 tot 13.30 uur en 's namiddags gesloten.

Uw mening telt

Heb je een vraag? Een voorstel? een schitterend idee?

Een klacht? Aan de balie kunt U met iemand hierover praten en is er een brievenbus om een boodschap in te stoppen.

 

Hoe doe ik een melding, suggestie of klacht?

- Met een meldingsformulier

U kunt een meldingsformulier afhalen in LDC De Leest.

Vul dit formulier in en bezorg het ons terug door ze in de meldingsbrievenbus te stoppen.

U vindt de bus in de inkom van De Leest. U kunt het meldingsformulier ook afgeven aan een medewerker.

Belangrijk: anonieme klachten, suggesties, meldingen worden niet behandeld.

 

- Via onze website

Surf naar www.deleest.be en klik op Dienstencentrum en daarna op contact.

Klik vervolgens op ons mailadres dienstencentrum@deleest.be. Formuleer dan uw melding, suggestie of klacht en klik op verzenden.

Uw melding, suggestie of klacht komt bij ons terecht via e-mail.

 

- Met een brief

Bezorg ons uw melding, suggestie of klacht per brief op volgend adres: LDC De Leest - Sint-Jorisstraat 62 - 8870 Izegem

 

- Per telefoon

Bel naar 051 337 610 en vraag naar de centrumleider Annelies Demey.

 

- Bij de centrumleider

Kom eens langs in het Dienstencentrum De Leest of maak een afspraak met Annelies Demey.

 

 

Wat gebeurt er daarna?

U krijgt een ontvangstmelding.

We behandelen uw melding, suggestie of klacht.

Binnen de maand krijgt u een antwoord.

We laten u schriftelijk weten hoe uw melding verwerkt is en welke oplossing we voorzien.

In het antwoord vermelden we ook een contactpersoon.

Zo weet u tot wie u zich in de toekomst kan wenden.