HUIDIGE MAATREGELEN

Gepubliceerd op maandag 07 september 2020

HUIDIGE TOESTAND

Door de verstrengde maatregelen gaan er momenteel geen voorstellingen meer door in De Leest. Ook onze balie is gesloten, maar we blijven natuurlijk telefonisch en per mail bereikbaar. Wij volgen de situatie en de eventuele versoepelingen natuurlijk op de voet. Heb je tickets voor een voorstelling, die dit najaar nog gepland stond, dan vragen wij om nog even geduld uit te oefenen en alvast de tickets goed te bewaren. Zodra we de puzzel rond hebben, krijgen jullie dan een mail met een voorstel tot nieuwe datum of de mogelijkheid om je tickets eventueel terug te laten betalen. Hopend op een nieuw wolkje cultuur danken we jullie alvast om, samen met ons, nog even af te wachten.

VOORVERKOOP VOORJAAR 2021

In de hoop dat de coronamaatregelen dit na nieuwjaar toelaten, verkopen we voor de voorstellingen van 2021, 100 kaarten per voorstelling. Wanneer alle 100 zitjes bezet zijn, heb je er alle belang bij om je op onze wachtijst te zetten. Dit kan gewoon bij de online-reservering. Zo krijg je als eerste de kans om bij versoepelingen de voorstelling toch te kunnen bijwonen.

Bij de verkoop voor de voorstellingen van het voorjaar 2021 zal ons systeem jullie automatisch een plaats toewijzen. Je zal zien dat er tussen elk besteld zitje één zitje wordt overgelaten. Bij aanvang van de voorstelling krijg je dan de kans om per bubbel naast elkaar te gaan zitten. Op je ticket zal er naast het stoelnummer de naam van een kleur staan (GROEN, GEEL, ROOD of BLAUW). Bij aankomst in de Leest zal je dus je ticket niet meer moeten omruilen voor een ander ticket maar volg je gewoon de kleurlijnen op de vloer. Mensen die om medische redenen op de eerste twee rijen willen zitten, sturen vanaf de dag van de voorverkoop een mailtje naar info@deleest.be

UITGESTELD OF AFGELAST?

Wat met mijn tickets van uitgestelde of afgelaste voorstellingen:
Het is een hele puzzel om onze agenda binnenstebuiten te keren.

We proberen om voor zoveel mogelijk voorstellingen, die niet kunnen doorgaan, een nieuwe datum te vinden. Wij zijn er van overtuigd dat je ook op die nieuwe datum, graag van je favoriete voorstellingen zal komen genieten. Mogen wij je dan ook heel vriendelijk verzoeken om voor die voorstellingen enkel je geld terug te vragen wanneer de nieuwe datum echt niet past en je ook geen familie of vrienden vindt die in je plaats naar de voorstelling willen komen.

Een klein aantal voorstellingen worden, buiten onze wil om, afgelast. Voor die voorstellingen worden de tickets uiteraard terugbetaald.

Wanneer je akkoord gaat met de nieuwe datum van de voorstelling hoef je helemaal niets te doen.  Je tickets worden automatisch omgeboekt naar de nieuwe datum en je kan je ticket gewoon blijven gebruiken.